Weer in Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Weer in Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Weer in Darwin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

13 Augustus 2008 | Australië, Darwin

Het is nu 13 augustus en we zijn weer in Darwin. Morgen ochtend moet "ons" campertje terug. Morgen middag vliegen we naar Cairns. De 7e hebben we in Alice Springs eerst nog de Flying Docters bezocht en de School of the Air. Alle twee wel boeiend. De 8e aangereden vanuit Alice Springs en gestopt in Aileron om te overnachten. Dat is een Roadhouse met een camping erbij en verder niks. De volgende dag, 9 augustus, verder gereden in de richting van Darwin. Dit keer zijn we gestopt in Daly Waters. Een plaatsje met 18 inwoners en één pub met daarbij een camping. De muren van de pub waren met van alles versierd behalve behangpapier. De volgende morgen, 10 augustus, richting Nitmiluk National Park. "s Middags nog een wandeling gemaakt en de eerste wallaby's gezien. 's Avonds op de camping nog veel meer wallaby's. En nog brutaal ook. De volgende morgen ook een wandeling gemaakt. We wandelen wat af hierzo. Daarna aangereden naar Kakadu National Park, om de "crocs" te zien. En we hebben ze gezien. Zowel de "salties" als de "freshies" Er was nog veel meer te zien dan alleen maar crocs. Vooral veel vogels. De avond van de 11 een camping opgezocht in het Kakadu National Park. 's Morgens de 12e nog wat rondgelopen en daarna de Ranger uranium mijn bezocht. Hier hebben we een rondleiding gehad. 's Middags doorgereden naar Mary Rivers waar we een camping hebben gevonden. En vanochtend (de 13e) naar Darwin gereden.

• 13 Augustus 2008 - 09:00

Vincent Van De Wiel:

Da zijn pas vrachtwagens! Gaan jullie binnenkort ook weer duiken? Groetjes!

• 13 Augustus 2008 - 12:05

Martien En Tineke:

Leuk verslag echter de crocs, salties en freshies moeten we nog opzoeken. Op You Tube hebben wij veel kunnen zien wat jullie hebben meegemaakt en gezien. Ga zo door we genieten ervan.

• 13 Augustus 2008 - 20:12

Wil:

Zo, dit gedeelte van Australie dus afgesloten.
    Genoten van de verslagen en de foto's. Op naar Cairns.
    Groetjes

• 15 Augustus 2008 - 16:00

Bo(naria):

Ha Neefje en Antoinette, vandaag met je ouders koffie gedronken en hoorde dus toen pas wat jullie aan het doen zijn. Wat GAAF en wat een mooie foto's. Ik ga vanaf nu jullie volgen. Dusse laat veel van jullie horen en zien.
    DOEIII

• 15 Augustus 2008 - 20:37

Henk:

hoe is het? ik mis jullie.