Weer thuis !!! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Weer thuis !!! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Weer thuis !!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

13 November 2008 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Helaas, helaas dit wordt ons laatste berichtje op deze website. Na met z'n tweeen overlegd te hebben, hebben we besloten om na Paas Eiland naar huis te gaan. Hier hebben we geen enge, vreemde of rare reden voor, misschien gewoon een beetje heimwee. Paas Eiland was een mooie afsluiting van een geweldige reis/ervaring. Maar overal komt een eind aan. En weer thuis zijn is ook best fijn. Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de belangstelling. Het was erg leuk om jullie reacties te lezen.

• 13 November 2008 - 12:28

Wil:

Ik ben in elk geval heel erg blij dat jullie weer thuis zijn.
    Als thuisblijvers hebben we allemaal erg kunnen genieten van jullie berichtjes en foto's, en hebben zo toch ook genoten van jullie reis.
    Bedankt en groetjes.

• 13 November 2008 - 15:15

Tineke & Martien:

Aan alles komt een eind.
    Ook het thuiskomen was voor ons heel bijzonder.

Nogmaals welkom thuis.

• 13 November 2008 - 16:30

Dennis:

Tjonge tjonge tjonge,
    Wat een reis zeg. Hoop dat jullie veel plezie hebben gehad. Zo te lezen wel.

• 14 November 2008 - 14:35

Fia En Leo:

OOST WEST TUIS BEST

WELKOM THUIS!!!!

GROETJES LEO EN FIA

• 15 November 2008 - 09:40

Fam. Hoogendoorn:

Hoi, Antoinette en Harry!

Goed te horen dat jullie weer thuis zijn!!
    We hebben het leuk gevonden al jullie verhalen te kunnen lezen.

Het zal wel weer even wennen zijn thuis!!!

Groet,
    Fam. Hoogendoorn, Montfoort

• 15 November 2008 - 09:45

Deborah Hoogendoorn:

hoi,

ik vond het leuk om te lezen wat jullie allemaal deden en de fotoos kijken vond ik ook leuk om te doen

welkom thuis
    xxx-jes Deborah

• 15 November 2008 - 15:56

Marijke En Pam:

Welkom thuis,goed te horen dat jullie weer terug zijn en dat het een hele mooie reis is geworden.Ook wij vonden het leuk om mee te kijken naar al die ervaringen.
    Groetjes

• 18 November 2008 - 19:44

Tante Bep:

ik heb erg genoten van jullie reisverslagen en foto's fijn dat jullie weer veilig thuis zijn groetjes Tante Bep