Rondom Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Rondom Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Rondom Cairns

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

20 Augustus 2008 | Australië, Cairns

Vandaag 20 augustus hebben we paard gereden. Best geinig op een paard over een farm en door de bossen. Gisteren zijn we naar een cable waterski park geweest en daar hebben we ge-wakeboard. Harry heeft ook nog op waterskies gestaan. Afgelopen zondag (17 augustus) zijn we met de trein naar Kuranda gegaan. Een klein plaatsje niet ver van Cairns. Was een erg mooie route. Terug echter was met een kabelbaantje. Over het regenwoud. Erg hoog, maar wederom de moeite waard. Verder niet veel bijzonders gedaan. Nog een keer echt steak wezen eten. Dat is hier toch wel erg lekker.

• 20 Augustus 2008 - 15:59

Tineke En Martien:

Kregen jullie niet de kriebels in de trein en kabelbaan. (geen hoogtevrees)? gr. de thuisblijvers

• 20 Augustus 2008 - 18:27

Wil:

In die trein lijkt me wel eng.
    Leuke foto's op het water en te paard.
    Groetjes

• 22 Augustus 2008 - 14:21

Fam Hoogendoorn:

Nou, jullie ondernemen wel van alles: paardrijden, duiken, campertje huren, waerskiën.
    Erg leuk allemaal om te lezen en met de fotoos erbij is het helemaal af!!!
    Geniet ervan!!

• 25 Augustus 2008 - 13:51

Tante Bep:

jullie maken wel een hele ondernemende reis. Erg leuk om jullie te volgen. groetjes en geniet er van.

• 26 Augustus 2008 - 12:46

Dewald En Bianca:

weer is gekeken wat jullie allemaal aan het doen zijn heel ondernemend allemaal en ook wel een beetje lef hebben om dat te doen leuke foto's
    gr.uit doetinchem

• 28 Augustus 2008 - 08:58

Sanne:

Kick zeg! Daar waar jullie over schrijven ben ik in februari allemaal geweest. Veel plezier nog daar!
    x