Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Cairns

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

18 Augustus 2008 | Australië, Cairns

Op 14 augustus in Darwin "ons" campertje ingeleverd. Bleek dat we 5092 km hadden gereden, waarvan Harry de meeste. 's Middags hadden we het vliegtuig naar Cairns. Daar aangekomen zijn we op zoek gegaan naar een plaats om te slapen. Gevonden en nog in het centrum ook. Met een soort van keukentje erbij. Cairns is een leuke stad, niet te groot, maar ook weer niet te klein. Ongeveer 120.000 inwoners. Vanaf donderdag 21 augustus gaan we duiken op het Great Barrier Reef. Ben benieuwd hoe dat is. Volgens horen zeggen moet dat de plaats zijn om te duiken. Maar tot die tijd eerst de omgeving maar eens een beetje bekijken. Vanaf 28 augustus hebben we weer een campertje gehuurd om naar Brisbane te rijden. Denk alleen niet dat dat weer zoveel km's gaan worden.

• 19 Augustus 2008 - 08:43

Wil:

Ben benieuwd of jullie op het Great Barrier Reef nog nieuwe dingen ontdekken. Ik kijk uit naar de foto's.
    Groetjes