Rangiroa - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Rangiroa - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Rangiroa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

26 Oktober 2008 | Frans Polynesië, Papeete

De 22e en 23e nog doorgebracht op Bora Bora. De 24e zouden we eigenlijk om 13:00 vliegen van Bora Bora naar Rangiroa. Maar helaas we hadden 2 uur vertraging. Het is een klein vliegveld en er is niks te doen. Het enige wat je kunt doen is op het strand gaan liggen. Je wordt vanzelf wakker als er een vliegtuig aankomt. Zaterdag de 25e een beetje rondgekeken op deze atol. Het is hier niet erg groot. Het is maar 12 km lang en er loopt 1 weg. Aan iedere kant ligt een pass en daar kun je alleen met een bootje overheen. Vandaag zondag 26 oktober zijn we gaan duiken. Heel erg mooi. Heel veel vissen. Allerlei verschillende en ook veel haaien. Ook een dolfijn gezien. Harry heeft nieuwe vriendjes gevonden. 3 katten, een moeder en 2 kleintjes. Hij had de vetrandjes het vlees gegeven en sindsdien wonen ze bij onze kamer.

• 27 Oktober 2008 - 07:09

Tineke En Martien:

Op You Tube gezien hoe mooi het daar is. Net gehoord dat alles PRIMA DE LUX is. Veel plezier en de groeten.
    Houdoe

• 27 Oktober 2008 - 15:49

Willem Middelkoop:

ben maar zuinig op je katjes want binnenkort kun je ze zelf op eten.

• 28 Oktober 2008 - 09:34

Wil:

Gisteravond van Tineke gehoord dat alles prima in orde is en dat skipe nog niet mogelijk is.
    Wel fijn dat jullie weer een stukje hebben kunnen schrijven.
    Groetjes en voorzichtig met duiken.