Franz Josef en Fox - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Franz Josef en Fox - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Franz Josef en Fox

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

26 September 2008 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

De 25e bij Cape Foulwind op zoek gegaan naar zeehondjes en we hebben ze gevonden. Erg leuke beestjes om naar te kijken. Hier worden ze Kekeno genoemd. Daarna verder gereden naar Punakaiki. Hier heb je de "pannekoek" rotsen en "blowholes". Erg mooi om te zien. De zee was erg wild met hoge golven. Verder ging de tocht. Gestopt in Franz Josef. Als eerste de gletser te zien. Toen hier een camping genomen. Vanmorgen (de 26e september) eerst de Fox gletser bezocht. Deze ligt een stukje verderop. Vanmiddag de Franz Josef gletser beklommen. Wat ben je dan klein als je hierop staat.

• 26 September 2008 - 12:05

Martien En Tineke:

Wie heeft de naam van de gletser bedacht? Franz Josef was de laatste keizer van Oostenrijk.
    (misschien een europiaan).

• 26 September 2008 - 13:40

Wil:

Hopelijk krijgen we hiervan ook foto's te zien, zodat wij mee kunnen genieten.
    Groetjes.

• 29 September 2008 - 10:41

Fia En Leo:

Hai Wereldreizigers,prachtig die gletschers alleen krijg ik er kippenvel van.geweldig!! maar doe a.u.b. voorzichtig,advies van een a.o.wer Gr.enX van FenL.