Cairns - Brisbane - Reisverslag uit Ayr, Australië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Cairns - Brisbane - Reisverslag uit Ayr, Australië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Cairns - Brisbane

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

29 Augustus 2008 | Australië, Ayr

Gisteren 28 augustus "ons" campertje opgehaald waar we de komende 10 dagen in verblijven. 6 September moeten we in Brisbane zijn, want dan vliegen we naar Sydney. Eerst nog even de was gedaan en wat inkopen en toen aangereden. Eerst naar Townsville (375 km van Cairns), maar daar konden we geen internet vinden. Maar doorgereden richting Ayr. Camping gevonden net buiten Townsville om te overnachten. We worden al volleerde campeerders, we maken zelfs gebruik van de camping keuken om te koken en af te wassen.

• 29 Augustus 2008 - 21:42

Tante Bep:

Wat een leuk campertje het zou wel moelijk slapen zijn maar veel succes groetjes en nog veilige kilometers

• 30 Augustus 2008 - 19:52

Henk:

laat eens een foto van jou zien dichtbij dan kan ik je baardje zien. groeten.

• 30 Augustus 2008 - 19:52

Wil:

Is het campertje niet een beetje te krap voor Harry?
    Wel lekker knus.
    Groetjes.

• 01 September 2008 - 15:09

Martien En Tineke:

Foto's zijn prachtig. Met zo'n canper wil ik ook wel op stap samen met papa. Lekker warm en oer gezellig zo samen.groetjes