Great Barrier Reef - Reisverslag uit Sydney, Australië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Great Barrier Reef - Reisverslag uit Sydney, Australië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Great Barrier Reef

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

28 Augustus 2008 | Australië, Sydney

Van 21 tot 28 augustus zijn we aan het duiken geweest op het Great Barrier Reef. Op allerlei verschillende plaatsen. Vanaf de boot hebben we walvissen en dolfijnen gezien. Alleen onderwater niet meer, erg jammer. Het was erg mooi, alleen hadden we verwacht meer grote vissen te zien. Dat kan ook met het weer te maken hebben gehad. Doordat het weer nogal slecht was konden we maar naar bepaalde duikplaatsen en niet naar alle. Er was weinig/geen zon en tussen de duiken hadden we het koud. Het zicht onderwater was soms niet erg goed, maar meestal wel. We hebben niet veel haaien gezien en die we hebben gezien waren niet erg groot. Wel een paar grote "cods" (soort zeebaars) gezien. Ook andere mooie visjes gezien en veel schildpadden. Nooit geweten dat die kwallen eten, maar dat doen ze. Al met al wel leuk duiken, maar we misten de grote vis.

• 30 Augustus 2008 - 19:49

Wil:

Prachtige foto's

• 31 Augustus 2008 - 15:54

Kim:

Sjeezus, wat een mooie vissen, die hebik niet gezien op Phi Phi........(maar daar snorkelen we alleen maar).
    Veel plezier nog,
    Garoeten