Poor Knights - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Poor Knights - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Poor Knights

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

16 September 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Zaterdag 13 september vertrokken vanuit Sydney naar Auckland. De vlucht was niet zo lang (2,5 uur). In Nieuw Zeeland is het weer 2 uur later (10 uur later dan in Nederland). In Auckland stond ons campertje al klaar. Na de nodige boodschappen aangereden naar een camping. De volgende dag vertrokken richting het noorden. Gestopt bij Goat Island. Hier kon je duiken/snorkelen, maar dat hebben we niet gedaan. Verder gereden naar Tutukaka. daar een camping gevonden. Vanaf daar kun je duiken bij de Poor Knights Islands. Dat hebben we gisteren (15 september) gedaan. Het was erg mooi, maar wel erg koud. Het water is maar 15 graden. Zeehonden gezien, maar niet met duiken. Vanmorgen vertrokken naar de Bay of Islands. En daar zijn we nu.

• 16 September 2008 - 06:53

Sijke En Floor:

Na Australie lekker genieten in Nieuw Zeeland, Moest van Floor schrijven dat Harry er erg goed uit ziet.groetjes Floor en Sijke

• 16 September 2008 - 15:49

Tineke En Martien:

Fijn weer iets te horen. Wij blijven jullie volgen. Houdoe.

• 16 September 2008 - 23:52

Henk:

ik mis jullie veel plezier. geniet ervan. groeten henk en luus

• 17 September 2008 - 17:19

Karin:

wat leuk om op deze manier jullie te volgen.
    kreeg het adres van tineke.het is een mooie trip die jullie maken.
    veel plezier en geniet ervan.
    groetje karin en cor.{coka@hetnet.nl}

• 17 September 2008 - 18:59

Wil:

Op google gezien dat jullie al een aardig stukje naar het noorden zijn gereden.
    Hier dus weer lekker even genieten van het duiken, ook al is het water behoorlijk koud.
    Groetjes.

• 17 September 2008 - 20:12

Bonaria:

hoi Snasna en hoi Antoinette, wat alweer mooie foto's. En wat fijn dat wanneer jullie onderwaterfoto's maken jullie ook de naam van desbetreffende vis etc. noemen. Leer ik ook hoe het daar allemaal onder water heet. We mailen weer! Groetjes,Bo

• 19 September 2008 - 13:58

Tamarah Hoogendoorn:

Ik vindt het erg leuk allemaal, de verhalen, de fotoos, ik blijf jullie volgen.
    Zelf heb ik 3 weken geleden in de maarsseveense plassen een proefduik gemaakt, was erg leuk maar daar bij jullie lijkt mij ook Super!!
    Wie weet ga ik het ooit eens ergens uitproberen.