Bora Bora - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Bora Bora - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Bora Bora

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

21 Oktober 2008 | Frans Polynesië, Papeete

De 17e vertokken vanuit Papeete op Tahiti naar Bora Bora. Het vliegveld van Bora Bora ligt op een eilandje en naar het hotel ga je verder met een boot. Het is hier heel erg mooi. Alles is groen en de zee is heel erg blauw. De 18e met een fiets het eiland rondgefietst. Dat is toch 32km in de warme zon op niet van die heel erg geweldige fietsen. We hebben hier maar 3 uur over gedaan en dat terwijl we onderweg een aantal keren gestopt zijn. 19/20/21 oktober hebben we gedoken. Er zitten hier erg veel haaien ook grote. Ze doen hier ook aan ¨shark feeding¨. Dat is te zien op het filmpje. Ze stoppen een stuk vis onder een steen en daar komen de haaien op af. Gisteren hebben we zelfs een walvis gezien met duiken. Helaas geen foto van kunnen maken. De 21 is Harry ook nog eens jarig. Hiep Hiep Hoera. In de gloria. Vrijdag de 24e gaan we naar Rangiroa. Daar moet het duiken ook super zijn. We zullen wel zien.

• 22 Oktober 2008 - 06:44

Floor En Sijke:

Harry van harte gefeliciteerd en genieten jullie nog maar lekker. Wij genieten mee van de foto,s en films gr, Floor en Sijke

• 22 Oktober 2008 - 11:58

Martien En Tineke:

De foto's zijn prachtig, maar ik krijg er de kriebels van

• 22 Oktober 2008 - 16:53

Wil En Salvatore:

Hallo wereldreizigers,
    Weer genoten van de prachtige foto's.Wij zijn ook weg gweest. Daarom is het misschien een beetje later. Harrie nog gefeliciteerd met je verjaardag, ook antoinette.Geniet van al het mooi's Gr. Salvatore en Wil

• 22 Oktober 2008 - 18:39

Wil:

Wel eng hoor, al die haaien.
    Even op google gekeken en inderdaad Rangiroa schijnt een van de mooiste duikplekken te zijn.
    Veel plezier dus, maar voorzichtig he.

• 22 Oktober 2008 - 19:26

Bo:

Hoi luitjes, wat hebben jullie het toch fijn. Heb ook een collega, alles verkocht, ontslag genomen en op wereldreis, na 2 mnd. kwam hij een vrouw tegen (Peru) is nu getrouwd en vader geworden. Is weer terug in Ned. en werkt weer. Hebben jullie geen last van ga lekker genieten en maak veel mooie foto's en filmpjes die zijn ook zo super. Doeii

• 23 Oktober 2008 - 13:25

Seema:

Hello mate..
    Any chance of getting some bundles done??
    Only joking!
    Steve sent me this link!
    Looks like your having a fab time..
    You sure you don't miss SLE? :-)

• 24 Oktober 2008 - 12:48

Henny Silaka:

hallo antoinette en harry,ik volg jullie site;hartstikke interessant en wat doen jullie geweldig veel.

• 24 Oktober 2008 - 21:43

Johan:

kom maar snel naar huis,
    want nu kan het nog, en is je geld nog iets waard. ben er maar niet zuinig op want het is dadelijk toch niets meer waard. gr hejo

• 26 Oktober 2008 - 21:56

Fam. Hoogendoorn:

Alsnog van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van Harry!!

We vinden het nog steeds erg leuk al jullie verhaaltjes te lezen en bewonderen de fotoos en filmpjes!!

• 08 Maart 2009 - 19:06

Bart:

Gek.....

Dit is echt vette shit, jullie zijn dus officieel wereldreizigers nu.

Ga van de week ff verder neuzen....

Grtz vanuit Eindhoven