Easter Island (Rapa Nui) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Easter Island (Rapa Nui) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Easter Island (Rapa Nui)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

07 November 2008 | Nederland, Amsterdam

De 6e november om 00:30 vertrokken vanuit Tahiti naar Easter Island (Paaseiland). De vlucht duurde 5 uur en het tijdverschil met Tahiti is ook 5 uur. We kwamen dus rond 10:30 aan op Easter Island. Het tijdverschil met Nederland is nu nog maar 6 uur. Nadat we een hotelletje hadden gevonden hebben we eerst even geslapen, de rest van de dag niet veel meer gedaan. Vandaag hebben we al rondgekeken op het eiland. Het is hier ook weer heel erg mooi. Ook al veel beelden (Moai's) gezien. Morgen gaan we de rest bekijken. Alleen zonde dat de beelden niet meer allemaal overeind staan.

• 07 November 2008 - 23:39

Wil:

Na je gesprek nog gauw even gekeken naar jullie schrijven en de foto's.
    Wat een kolossale beelden zeg.
    Groetjes.

• 10 November 2008 - 14:25

Tineke En Martien:

Deze foto's zijn imposant. Wij zijn benieuwd naar het vervolg.