Papeete - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu Papeete - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Antoinette Froon - WaarBenJij.nu

Papeete

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Antoinette

16 Oktober 2008 | Frans Polynesië, Papeete

Op 12 oktober zijn we nog een keer Auckland in gegaan. Dit keer zijn we wel op de Skytower geweest. De 13e hebben we het campertje terug gebracht en daarna zijn we naar het vliegveld gegaan. Tijdens de vlucht zijn we de datum grens over gegaan, dus toen was het weer de 12e. 's Avonds na een vlucht van 5 uur aangekomen op Papeete in Tahiti. We werden ontvangen met een bloemenkrans, zag er leuk uit. Na alle kou in Nieuw Zeeland eindelijk warmte. We hebben een beetje rondgekeken op het eiland. Zelfs walvissen gezien. Alleen hoefden we dit keer niet op een tripje en was het gratis. Alles is heel erg groen. Het is alleen jammer dat alle stranden bij de grote resorts horen en er dus niet echt een strand is. Vandaag (16 oktober) zijn we naar Morea geweest met de ferry. Morgen, vrijdag de 17e, gaan we naar Bora Bora. Daar blijven we een week.

• 17 Oktober 2008 - 06:11

MIke & Miranda:

Hoi,

Fijn dat het daar wat warmer is. Veel plezier op Bora Bora.

Groetjes

Mike & Miranda

• 17 Oktober 2008 - 10:27

Wil:

Geniet dan maar lekker van de warmte. Lijkt me ook wel prettiger met duiken.
    Veel plezier.

• 18 Oktober 2008 - 10:21

Helma:

prachtige foto,s ..ik ben jaloers op jullie. Hier regent het alleen maar.

• 19 Oktober 2008 - 11:26

Martien En Tineke:

Nu pas het bericht gelezen. Eindelijk weer de zomerkleding aan, heerlijk toch.
    groetjes

• 21 Oktober 2008 - 19:03

Karin & Cor &roos:

harry van harte gefeliciteerd !!! dit wordt een verjaardag als geen andere in zo'n mooie omgeving.groetjes en veel plezier samen.

• 21 Oktober 2008 - 19:12

Fia En Leo:

21Oktober 2008
    Harry,hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag,ook Antoinette, nog een gezellige dag samen.Groetjes Leo en Fia.

• 21 Oktober 2008 - 22:06

Tante Bep:

Ik hoorde van tante Jeanne dat Harry jarig is van harte gefeliciteerd van de hele familie groetjes en genieten jullie maar lekker.